Retur & reklamation
Det er vigtigt for os, at du er tilfreds med alt du køber hos Budgetlight. Hvis du ikke er tilfreds med en eller flere varer, kan du nemt starte returprocessen inden for 14 dage efter modtagelsen af din ordre. For at gøre dette skal du bruge nedenstående formular. Du starter en returanmodning ved at indtaste dit log-in navn og password i den første kolonne. Har du glemt dit login-navn eller din adgangskode? Intet problem! Du kan også logge ind ved at indtaste dine ordreoplysninger i den anden kolonne. Nedenstående formular kan også benyttes, hvis du har modtaget ødelagte produkter.
Her kan du ind logge med din email og kodeord
Hvordan returnerer jeg et produkt hos Budgetlight?
Du kan returnere produkter til os inden for 14 dage efter modtagelsen af din ordre. Det kan gøres på to måder. Følg de fem trin nedenfor på din konto, eller udfyld alle nødvendige oplysninger i formularen ovenfor.
1. Log ind på Min konto, og gå derefter til 'Mine returanmodninger'.
2. Klik på "Opret en ny returanmodning", vælg den relevante ordre, og klik på "Fortsæt".
3. Indtast antallet af produkter, du ønsker at returnere/ombytte, og klik derefter på "Fortsæt".
4. Vælg derefter årsagen til returneringen/ombytningen, og om du foretrækker en tilbagebetaling eller at modtage produktet igen.
5. Er et produkt blevet leveret i stykker/defekt? Upload derefter et tydeligt foto af den pågældende skade for at fuldføre din ansøgning.
Så snart din anmodning er indsendt og godkendt, vil du modtage en email fra os med flere oplysninger om håndteringen. Print altid returformularen ud, og læg den i den pakke, du vil sende til os.
Hvor kan jeg finde status på min retur?
Du kan til enhver tid tjekke status for din returforsendelse via din konto. Så snart en returanmodning er blevet bekræftet, vil du altid modtage en bekræftelse via e-mail (glem ikke at tjekke din spam-filter).
Hvad er Budgetlight's returpolitik?
Du kan indsende en returanmodning inden for 14 dage efter modtagelsen af din ordre. Det kan du enkelt gøre via din konto eller via formularen øverst på denne side. Følgende retningslinjer gælder, når det kommer til returnering af produkter:
-
Alle produkter skal være ubrugte og ubeskadigede.
-
Alle produkter skal være i den originale emballage.
-
Alle produkter skal være angivet på returformularen, ellers kan vi ikke behandle din returanmodning.
-
Alle produkter skal returneres sikkert for at forhindre skader under transporten, sammen med alle produktklistermærker og brugervejledning.
-
Returner venligst ikke produkter til os uden at have de korrekte returdokumenter, da det ikke vil blive behandlet på vores lager. Når din returanmodning er gennemført, vil du modtage en e-mail med returdokumenterne.
Alle produkter skal forpakkes og returneres sikkert for at forhindre skader under transporten, dertil skal alle produktklistermærker og brugervejledning også returneres.
Returner venligst ikke produkter til os uden at have de korrekte returdokumenter, da det ikke vil blive behandlet på vores lager.
Når din returanmodning er gennemført, vil du modtage en mail med returdokumenterne.
Kan jeg returnere to ordrer sammen?
Det er muligt at returnere to ordrer sammen i den samme pakke. For at gøre det skal du bruge en returseddel for hver ordre. Du modtager din returseddel ved at anmode om en returnering. Når du vil sende mere end én ordre tilbage i samme pakke, er det også vigtigt, at du tydeligt adskiller de to ordrer inde i kassen og vedhæfter hver returlabel til hver ordre. Hvis dine ordrer er adskilt, vil vi kunne håndtere din returnering på en hurtigere og nemmere måde, når den har nået lageret.
Hvad koster det at returnere et produkt?
Budgetlight refunderer omkostningerne ved en ny forsendelse, hvis der er blevet sendt forkerte produkter, hvis ordren ikke er komplet, og hvis nogle varer ankommer beskadiget. Har du bestilt de forkerte produkter på grund af en fejl, du selv har begået? Så er du ansvarlig for omkostningerne ved en returforsendelse. Du kan finde flere oplysninger i vores generelle vilkår og betingelser for privatpersoner og vores generelle vilkår og betingelser for erhvervskunder.
Hvad er den korrekte returadresse?
Når din returanmodning er blevet godkendt af os, modtager du en mail med alle instruktioner og en returseddel med den korrekte returadresse. Pakker, der sendes til andre adresser end vores returadresse, vil ikke blive behandlet.