Menu
[email protected]
  • LED belysning til billige penge!

  • Op til 5 års garanti!

  • Hurtig ordrebehandling!

  • Miljøvenlige LED Lyskilder

Levering

På denne side finder du de mest almindelige spørgsmål om levering. Er dit spørgsmål ikke på listen herunder? Så kontakt venligst vores kundeservice.


Hvad koster levering hos Budgetlight?

Leveringsomkostningerne beregnes i din indkøbskurv, omkostningerne afhænger af hvor meget du køber og postnummeret. Herunder en oversigt over vores standard leverings omkostninger:

 

Ordreværdi inkl. moms Leveringsomkostninger inkl. moms
0-400 kr 39 kr. + 8 kr. (administrationsgebyr)
401-1250 kr. 39 kr
over 1250 kr Gratis

 

 

Jeg har ikke modtaget min ordre endnu. Hvordan kan det være?

Hvis du endnu ikke har modtaget en ordre, kan det skyldes følgende årsager:

  • Dit/dine bestilte produkt(er) er ikke på lager og vil blive genopfyldt på vores lager så hurtigt som muligt.
  • Din ordre er blevet afsendt, men noget gik galt med transportøren, så leveringen blev forsinket.
  • Ordren er ikke blevet betalt endnu. Hvis der ikke er foretaget nogen betaling, vil ordren forblive i venteposition.

Du kan altid tjekke status for en ordre via din din konto eller via den track and trace-kode, som vi har sendt til dig i en email.

 

 

Hvornår bliver min ordre leveret?

Hvis du bestiller inden kl. 20.00, og alle varer er på lager, bliver din ordre afsendt samme dag. I gennemsnit tager leveringen mellem 2 og 4 arbejdsdage. Bemærk venligst, at vi kun sender komplette ordrer, hvilket betyder, at vi venter på, at alle produkterne i din ordre er på lager, før vi sender. Du kan tjekke den forventede afsendelses- og/eller leveringsdato for din ordre via din personlige konto. Du kan følge din ordrestatus via den track & trace-kode, som vi har sendt til dig i en e-mail.

 

Kan jeg afhente eller aflevere produkter på stedet?

Det er desværre ikke muligt personligt at afhente eller aflevere produkter på vores adresse. Hvis du ønsker at returnere varer, skal det ske i henhold til de returinstruktioner, du kan læse om her.


Kan jeg få min ordre leveret til et afhentningssted?

Nej, vi tilbyder desværre ikke levering til afhentningssteder.

 

Hvilket fragtfirma sender I jeres pakker med?

Vi sender vores pakker med DPD. Når din ordre er afsendt, vil du modtage et track and trace-link, så du kan spore din pakke.

 

Hvor er min ordre?

Vil du vide, hvad status er på din ordre? Så log ind på din konto. Der kan du følge status for hver enkelt ordre. Så snart din ordre er afsendt, vil du modtage en e-mail fra os med et track and trace-link fra transportøren. Med dette link kan du følge leveringsstatus for din ordre, og du kan se dato og klokkeslæt for, hvornår din pakke bliver leveret. Vi sender din ordre så hurtigt som muligt, når alle varerne i ordren er på lager. Tilgængeligheden af varerne kan findes på produktsiden for de bestilte varer.