Betaling
På denne side finder du de mest almindelige spørgsmål om emnet betaling. Er dit spørgsmål ikke på listen herunder? Så kontakt venligst vores kundeservice.
Hvordan kan jeg betale min bestilling hos Budgetlight?
Der er flere forskellige måder at betale hurtigt og sikkert hos Budgetlight.
- Visakort & Mastercard - Hvis du vælger denne mulighed, sikrer du øjeblikkelig betaling, hvilket betyder, at din ordre vil blive behandlet så hurtigt som muligt. Du vil ikke blive opkrævet yderligere gebyrer for at vælge denne metode.
- American Express - Vi accepterer American Express. For denne betalingsmetode er der et gebyr på 2%.
- PayPal - PayPal er kendt for at være en af de sikreste betalingsmetoder, der findes. Vi vil gerne sikre, at du føler dig tryg, når du bestiller hos os, og det gør vi ved at give dig mulighed for at vælge PayPal. Hvis du vælger PayPal og derefter 'fortsæt', vil du blive bedt om at logge ind med din konto for at foretage betalingen. Sikkert og enkelt!
- Betaling inden for 14 dage / Betal på regning
Dette er til rådighed for virksomheder med et registreret CVR nummer. Hvis du vælger denne metode, så udfører vi et kredittjek. Hvis du er berettiget, får du en faktura tilsendt via email med en betalingsfrist på 14 dage.
Hvor kan jeg finde fakturaen for min Budgetlight-ordre?
Når din ordre er betalt og afsendt, vil du modtage din faktura vedhæftet i en email fra os. Du kan også finde alle dine fakturaer, når du har logget ind på din personlige konto. Du kan se og downloade din(e) faktura(er) ved at gå til "Mine fakturaer" i menuen til venstre. Husk, at din faktura ikke er tilgængelig, før din ordre er afsendt fra vores lager.
Hvorfor bliver min fakturaanmodning afvist?
Når du vælger at betale med faktura / 14 dage, foretager vi et kredittjek, før vi godkender det. Der kan være forskellige grunde til, at din kredit ikke blev godkendt af os, hvilket kan skyldes manglende oplysninger, utilstrækkelig kredit og meget mere. Uanset hvad årsagen er, vil du blive kontaktet af vores kundeserviceafdeling for at løse din anmodning med en anden betalingsmetode.
Hvorfor modtager jeg en betalingspåmindelse, selv om jeg allerede har betalt?
Det er muligt, at betalingspåmindelsen udløses, hvis du har betalt på eller senere end forfaldsdatoen. Hvis du ved, at du allerede har betalt fakturaen, kan du være helt rolig. Den vil blive justeret på din konto inden for 3 arbejdsdage. Hvis du har returneret din ordre, kan det også være, at modtagelsen af returneringen har overlappet med modtagelsen af betalingen. Hvis du har returneret dine produkter og betalt til tiden, kan du ignorere påmindelsen.
Jeg har ikke modtaget et betalingslink
Betalingslinket vil blive sendt til dig i ordrebekræftelsen. Din ordrebekræftelse bliver sendt til din e-mailadresse, så snart din ordre er afgivet. Via betalingslinket kan du gennemføre dit køb.
Min betaling mislykkedes, hvad skal jeg gøre?
Desværre sker det nogle gange, at en betaling mislykkes på grund af en fejl eller ukendt årsag. Du kan følge nedenstående trin for at afslutte din betaling. Det er ikke nødvendigt at placere en helt ny ordre:
Trin 1 - Før du forsøger at betale igen, råder vi dig til at tjekke din bankkonto for at sikre, at betalingen endnu ikke er bogført.
Trin 2 - Hvis betalingen ikke gik igennem, kan du behandle den igen ved at logge ind på din konto og gå til "Mine ordrer".
Trin 3 - Nu kan du se oversigten over din(e) ordre(r). Hvis din ordre har status "Afventer betaling", betyder det, at noget gik galt med din betaling.
Trin 4 - Du kan gennemføre betalingen igen ved at klikke på knappen "Betal".
Trin 5 - Hvis dit nye betalingsforsøg er vellykket, ændres status for din ordre til "I behandling".
Hvis din betaling mislykkes, vil du også modtage en automatisk mail, hvor du bliver spurgt, om du ønsker at gennemføre din betaling. Du vil modtage denne mail ca. 2 timer senere, og den vil blive sendt til din registrerede mailadresse.